مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 07:302022-11-07دانش

فارس من| زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد را به تعویق بیاندازید


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار تعویق زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار تعویق زمان برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: بر طبق تاریخ اعلام شده از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر برگزای آزمون جامع دانشجویان دکترا در نیمسال تحصیلی اول 1402 ـ 1401 در بازه زمانی 28 آبان 1401 تا 17 آذر 1401 لحاظ دو نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

اهمیت آزمون جامع برای دانشجویان دکترا و همزمانی تاریخ اعلامی با مسابقات جام جهانی فوتبال که تیم ملی عزیزمان در آن حضور دارد.

لذا از مسئولان امر خواهشمند است با توجه به آغاز امتحانات درسی نیمسال اول در نیمه دوم دی ماه 1401، تاریخ برگزاری امتحان جامع دانشجویان دکترا را در بازه زمانی نیمه اول دی ماه 1401 برگزار نمایید تا دانشجویان بتوانند در بازه زمانی مناسب تر برای این امتحان مهم آماده شوند و هم از دیدن بازی های فوتبال ایران عزیزمان در مسابقات جام جهانی فوتبال بی بهره نباشند.

* طبق قانون یک ماه قبل از برگزاری آزمون  جامع اطلاع رسانی شود سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت وگو با خبرنگار گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد را به تعویق بیاندازید

فارس من| زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد را به تعویق بیاندازید